Kolla in den här:

expressen: ”Robin Natzén (SD) uppmärksammades förra året då han poserade på bild med en nazistkeps.”
Vapenbrott är ju allvarligt, det vet vi alla. Det kanske var därför expressen valde att gå ut med SD:arens identitet och publicera en löjlig bild på na’? Helt ok.
Tur då att våldtäkt inte är lika allvarligt så moderaten i artikeln under, slipper ha sitt namn och bild med i tidningen, inte sant?
Detta är uppenbar särbehandling från expressens sida. Kanske var därför dom ändrade designen snabbt därefter så inte ”nyheterna” skulle ligga precis under varandra?:
Skitpressen ändrade till ”grovt vapenbrott” så klart, och flyttade undan moderaten under sin ”nyhetsbox”. Om expressen vill bli tagna seriöst nö, så kanske dom ska börja med att vara konsekventa och granska alla politiska partier efter samma måttstock. Jaja jag vet att moderaten ”bara” är ”misstänkt”, så expressen kan skylla på att dom följer sina ”pressetiska regler”. Men hur var det då med privatpersonen Jim Olsson som fick sitt namn/fejs i tidningen bara för han hade skrivit, enligt fulmedia, rasistiska saker? Vad var han åtalad för? Vad var han misstänkt för? Ingenting. Det krävs åtal eller fällande dom för att expressens gullegossar (våldtäktsmän, vanligtvis invandrare) skall hängas ut – medan en ”rasist” åker in i tidningen bara han skriver ej olagliga saker i ett diskussionsforum.
Att rationalisera fungerar inte längre, grabben. Det kan inte finnas någon intellektuellt hederlig person i Sverige som tror att expressen, Aftonbladet och annan pissmedia är objektiva ett PISS.
Vi får se hur media väljer att smälla upp detta sedan, om moderaten blir anhållen för detta påstådda brott. Om han blir det ska vi alla sitta på första parkett och se hans namn och bild på förstasidan… eller? Ja, jag vet faktiskt inte, men jag tror inte att expressen kommer vara ärliga – det har dom ju aldrig varit. ”Ginger spice” ser inte så snygg ut längre, nej.

















Hjärndöd EFTER olyckan? Hur mycket har en modell i skallen till att börja med? Jajaja jag vet, jag är ful som fan, dum och äcklig och klart det var synd om henne. Sen att expressen tycker det där är en nyhet är ju inte mitt fel – de e en personlig tragedi bara som hycklarna expressen vill gotta sig åt. Alltid intressant hur dessa hyenor är snabba med att vagga moralpekfingret mot personer som t ex Jim ”dra åt helvete” Olsson samtidigt som som dom profeterar på död och olycka i sina ”nyheter” som oftast är rena lögner. Ja, att hon är hjärndöd är nog sanning, för en gångs skull, men det är Thomas Mattsson också! Jim Olsson hade inte ens gjort nått när expressen kom hem till honom och jäklades. Jim hade bara skrivit att det finns bedragare som strömmar in i Sverige –vilket är en sanning och ”Terroristerna är invandrade islamister och kriminella[…]” Ja, det är alltså rasistiskt att konstatera att det finns islamister som är terrorister? Ja, enligt Thomas Mattsson är det näthat, men vad är då att komma hem till en gammal pensionär o kalla honom för rasist o köra upp en kamera i… ansiktet på na’? Hoppas dessa förbannade äckliga as kommer hem till mig nästa val och har ”bevisat” att jag har skrivit rasistiskt och vill hänga ut mig. Då kommer jag att göra som Jim med den lilla skillnaden att jag kommer slå in kamerasökaren i ögat på fotografen, så den åker in i hans valnötshjärna, och sedan smälla på ”reportern” utav bara helvete tills det inte finns nått att slå på längre. Jag har inga muskler men jag kommer få urkraften direkt från en jävla Tors hammare som kommer slå ner på dom så det åskar om det! Nu får det jävlarimej vara nog! En vacker dag kommer någon göra en ”Cats Falck” med en valfri expressen-”reporter”.