Sommarflirten till dej. Solen skiner, ibland, och jag skiner med. Det är så härligt att vara ledig och sitta framför datorn och skriva ett fint inlägg till alla mina followers, alla 3 st! Hoppas du också har det riktigt mysigt. Ibland känns det lite deppigt och segt men då ska du veta att jag finns här för dig, alltid! Du behöver inte vara lika tjock och grotesk som jag utan det räcker med att du bara har en FIN sommar och mår bra. Jag menar verkligen det, DU ska ha en fortsatt jättefin sommar och jag bryr mig om dej. Ägggubben har inte gjort nått mer jag tror att han smittades av min positiva energi som jag utstrålar så han sitter hemma och är så rörd så en tår rinner ner för hans kind. Ser du att jag har varit på ”landet”?
Jag sitter på en sten och har en passande t-shirt som det står Maniac på. Kolla upp den filmen vet jag, den handlar om en man som skalperar och dödar kvinnor. Hmmm, handlar den om mej? Haha bara skoja, man måste vara sjukare än maniac-mannen om man seriöst tror att jag är en kvinnohatare. Kärlek, ömhet, generositet och romantik är min melodi, men då ska det vara någon som förtjänar det också! Respekt är någonting man FÖRTJÄNAR och man vinner ingenting på att vara bussig mot personer som inte förtjänar det. Förtjänar du det?
-
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
Arkiv
- juni 2026
- mars 2026
- februari 2026
- december 2025
- oktober 2025
- september 2025
- juli 2025
- juni 2025
- januari 2025
- december 2024
- november 2024
- september 2024
- mars 2024
- november 2023
- oktober 2023
- juni 2023
- maj 2023
- mars 2023
- februari 2023
- november 2022
- september 2022
- juni 2022
- maj 2022
- mars 2022
- februari 2022
- oktober 2021
- september 2021
- augusti 2021
- maj 2021
- april 2021
- januari 2021
- december 2020
- november 2020
- oktober 2020
- september 2020
- juli 2020
- juni 2020
- maj 2020
- april 2020
- mars 2020
- oktober 2019
- september 2019
- juli 2019
- maj 2019
- april 2019
- december 2018
- september 2018
- augusti 2018
- juli 2018
- juni 2018
- maj 2018
- mars 2018
- november 2017
- oktober 2017
- september 2017
- augusti 2017
- februari 2017
- december 2016
- november 2016
- oktober 2016
- augusti 2016
- juli 2016
- april 2016
- mars 2016
- januari 2016
- oktober 2015
- augusti 2015
- juli 2015
- juni 2015
- maj 2015
- mars 2015
- februari 2015
- januari 2015
- december 2014
- oktober 2014
- september 2014
- augusti 2014
- juli 2014
- juni 2014
- maj 2014
- april 2014
- mars 2014
- januari 2014
- december 2013
- november 2013
- oktober 2013
- september 2013
- augusti 2013
- juli 2013
- juni 2013
- maj 2013
- april 2013
- december 2012
- oktober 2012
- september 2012
- juli 2012
- juni 2012
- maj 2012
- april 2012
- mars 2012
- februari 2012
- januari 2012
- december 2011
- oktober 2011
- september 2011
- augusti 2011
- juli 2011
- juni 2011
- maj 2011
- april 2011
- mars 2011
- januari 2011
- december 2010
- oktober 2010
- september 2010
- augusti 2010
Kategorier
Meta
En kul grej hände inatt (igen!). Jag (Sadulisten), Pasqua och Bubba hade en trevlig midsommarkväll med öl, sill, potatis, lax, nubbe och en massa andra saker då vi runt halv 12 bestämde vi oss för att busa lite. Vi har ju ett gasdrivet horn, varför inte tuta lite på personer som går utanför fönstret och ba skeja lite, samt filma det? Sagt och gjort, vi tutade på några personer som gick utanför så dom hoppa till och allt var frid och fröjd. Men inte visste vi då att SPOTTKOBRAN skulle vakna till liv. Spottkobran, grannen en trappa upp, skrek ”din mamma” och en massa trevliga tillmälen från sitt fönster. Jag garvade hånfullt och ropade ”din mamma” tillbaka. Det gillade inte kobran så han spottade mot mig! Det kom bara lite stänk på min hand så ingen fara, men sen kom han ner, bankade på dörren så det blev en buckla i brevinkastet och skrek som en galning att han hade ”3 barn däruppe!!”. 
Bara 3? Det var ju fine and dandy men när han sedan började kasta ner ägg på fönstret som stod halvöppet så blev vi sura och tutade och skrek blatte och hade det helt enkelt ASTREVLIGT. Då slängde han ner ägg i brevinkastet också. Äggskallen gjorde så jag var tvungen att tvätta ett skynke som finns vid dörren och moppa golvet också! Han gav inte tillbaka med samma mynt, han förstörde och kletade ner grejer som en riktig kamelfösare. Jag slängde så klart upp ett ägg till hans fönster som träffa mitt i prick och på morgonen när vi hade vilat lite så gick vi upp till honom och slängde 2 ägg på hans dörr också som tack för hjälpen. Det var en riktigt trevlig midsommarafton! Barnsligt? Det var haaaaan som börjaaaaaa, vi bara ”gav igen med samma mynt”.
En kul grej hände inatt. Jag vaknade upp och låg och tänkte (kul) på grejer. Jag tänkte: Ska jag behöva gömma mig själv bakom en mask, solbrillor och löjliga nick som Sadulisten och Julia? Ska jag anklaga snälla personer för att vara egoister och nollor bara för att jag tycker det är sanningen? Det är min personliga sanning som vanligtvis innehåller lika mycket sanning som Mona Sahlin i en lögnfabrik (två identiska saker). Dags att plocka av mig solbrillorna nu, titta mig själv i spegeln och ställa mig frågan: Vem är jag?
Kanske först då kan fasaden rämna så jag äntligen kan bli fri… så fri som bara en äkta människa kan bli. Jag vill inte se världen genom mörka peter-pie-ass-solbrillor längre, jag vill inte mörka, ljuga och vara falsk. Måste ta av mig mina solbrillor nu och visa för mig själv och alla andra vem jag egentligen är. För även om solen skiner genom mina häftiga solbrillor – kommer det alltid att regna i mitt hjärta.
Jag vinner! Grattis Victoria på bröllopsdan. Jag har varit utomhus och viftat med flaggan nyss för att Victoria & Daniel firar bröllopsdag! Det betyder mycket för oss riktiga SVENSKAR att vi har en så fin och smart kronprinsessa, och då måste man ju ut och fira. Puh, det regnade.
Jag har gjort en bild (t h) där jag viftar med flaggan och drömmer om att det var JAG som kysste Daniel, inte Victoria. Och då menar jag inte DANFUN eller danful utan han som är gift med Victoria. HAHAHA danfun-fettot skulle jag inte ta i med en femton meter lång tång ens! Vilka jävla fettosvin
Sand i håret och sandaler av plast. Idag har Julia, alltså jag, varit ute i solen, stranden och badat lite med mina solbrillor i högsta hugg. Satt och skrev på facebook förut, skrev skit till folk som var med i nån larvig ”vi gillar olika”-grupp. Haha, sen skrev jag i nått forum att en kille var rasistisk men jag typ skriver minst lika rasistiska saker själv och har dom åsikterna också, sympatiserar med SD… ibland, liksom när andan faller på. Vissa dagar tycker jag helt olika jämfört med det jag tidigare tyckte, om ni fattar? haha, jag e king!
Jag ser cool ut eller hur? Har bestämt mig nu, skickat in namnändring till skatteverket typ. Jag ska heta Julia i fortsättningen för jag tycker det passar mig bättre och det är ju ett tjejnamn (jag är tjej). Jaa, det har inte hänt mycket, har färgat håret lite så det blev lite förstört. Får göra hårinpackning sen om jag orkar, men typ orkar inte. Mitt hår ser skit ut och det accepterar jag. Jag har varit med om en rolig upplevelse! Fick chansen att vara modell i en porrfilm för inte så länge sen, fick en stor dildo uppkörd i … ja tihi ni vet. Det var faktiskt inte så farligt och jag fick hela 100 spänn! Han som filma sa det var 50 mer än vad tjejerna brukar få. Ok, ett smakprov, en stillbild från filmen:
Vem är jag idag? Två tummar upp på min avatar. Ibland är jag tihihi lite väl knasig. Det är så här, jag brukar fejka vem jag är på vissa forum och så. Ibland efter jag avreggat mig på nått ställe börjar jag skriva helt ologiska och negativa inlägg som gäst med ett annat nick typ ”Sara”, ”Julia” eller nått annat liknande fånigt namn. En gång kom en kille på mej men jag ljög och sa att jag inte hade skrivit det där 😀 Vissa kanske skulle kalla mig oärligt schizo och troll men jag kallar mig KUNG och jag är frän och bäst. Gör som jag och trä en påse över huvudet idag, de e skitroligt!
Idag har jag haft en bra dag. Jag har köpt en peruk på ett ställe, minns inte namnet, och jag och en kompis har ätit hamburgare på ett ställe men jag minns inte vad det var för hamburgare. Tror det var Max eller Macdonalds eller nått. Sen så har jag handlat grejer på tradera som t ex en kräm som jag ska smörja in mina bröst med så dom blir större. Hoppas det fungerar, det kommer mina killar gilla. Hehe. Men annars har det inte hänt mycket, mår asbra och det är skönt att vara så jävla bäst och aldrig ha fel i nått!
Måste bara ha den! Måste bara ha den nya Samsung galaxy 2 som kommer typ ut snart, jag blir kåt av den ska slänga min iPhone i papperskorgen sen. iPhone ni vet den där apple, dom typ trackar alla användare och använder uppgifterna, mina privata uppgifter, för att sälja reklam o grejer. Det är förjävligt så jag ska skaffa en galaxy 2 sen och åka ut i galaxen med den. Hoppas den har vibrator jag ska onanera med den så fort jag bara kan.
Jag har aldrig mått sämre. Mina sjukdomar är tillbaka och ingen kille vill ha mej fast jag verkligen försöker. Jag var med min kompis Sandra (jag har bara en för ingen annan förstår sig på mej) på stan. Vi var och köpte smink (hon sminka sig efteråt, se bilden t h) och åt en varsin hamburgare på kebabkungen. Fan vad jag mådde piss av den hamburgaren, den gjorde så jag blev ledsen så jag nästan började gråta. Men det är ingen fara för Sandis är en riktig vän så hon skulle inte skvallra om jag började gråta.
Sandis är jättefin som ni ser men jag är så ful så spegeln spricker typ när den ser mig, den springer iväg. Jag är ful ful och jag är dum i skallen också o kan fan ingenting. Varför vill ingen vara med mig? Förutom Sandis, hon rockar fett när vi chillar galet. När jag säger till henne att hon ser ut som ett uppsminkat trögt griskadaver som inte ens en hill billy skulle vilja gifta sig med och få griskultingar med, då garvar vi bara. Hon brukar skoja och kalla mig ”bipolära fettokossan” när vi chattar, vi har så jävla kul hon o jag och alla andra kan dra åt helvete. Livet är ett enda stor skämt bara och jag mår skiiiit 🙁
skulle vilja träffa han nån gång och äga honom eller nått. Kanske kan spela att jag gillar den valrossen och sen dumpa honom och spela in det med en dold mick när han blir ägd. Kanske slänga upp på flashback? Fast jag e så ful så han lär inte ens tycka om mig, kanske Sandis får försöka. hahaha vi kommer garva så vi pissar på oss… ooops för sent. haha nej, men måste dra nu, hejdå bloggen!