Livet leker

Jag har aldrig mått bättre. Mitt liv flyter på som en gnistrande å och sjukdomen har släppt (paranoid schizofren och bipolär sjukdom) och så har jag träffat en massa kompisaaaar och så har jag lagt killar på hyllan, för alla är bara svikare och störda i skallen och försöker lura mig hela tiden. Jag har helt enkelt aldrig mått bättre och det har förmodligen inte du heller, din fitta.

Ovan en bild på när Sadulisten har ångest och slår en polis med sin hammare, hahahaha han är patetisk som sänder nån jävla radio o är typ 30 år men jag är så jävla bäst och har aldrig fel. Puss och kraaam!

Publicerat i Skitsnack | Lämna en kommentar

Dueenjävlahoraaaaa

Han e en jävlahoraaa! Gissa varför jag inte skrivit på över en månad? Jag åkte liksom hem till killen och trodade han skulle ha fotostudio, han hade ett paraply som jag trodde var en reflektor  men han slog den i skallen på mej så jag svimma o när jag liksom ba vaknade så låg jag i källaren och han var inne i mej, han tungkysste mej o hans tunga var inne i mej! Sen höll han mej fånge där i över en månad innan jag blev räddad. Han hade inte ljudisolerat källaren lika bra som Josef Fritz, så grannarna hörde mej skrika, så jag vann. Iförsej visste nog Josefs fru att han terrade sin dotter i över 20 år för det låter liksom igenom väggarna, hon snackade skit när hon påstod att hon inte visste nånting. Han som våldtog mej flydde men jag blev iaf räddad.

Publicerat i Skitsnack | 4 kommentarer

Ja e verkligen en stjärna

Jag är tjääär igen. Den där killen jag var ihop med förut hade en kompis som jag är ihop med nu. Bra va? Jag ska till honom idag för han ville filma och fota mej när jag var lättklädd för jag ska bli fotomodell sa han. Han har värsta feta fotostudion och proffskameror men dom är på lagning och lokalen renoveras, så jag ska vara med honom i en källarlokal. Ja haha! Nu har jag en ny snyggare pojkvän och jag ska bli en stjärna! Jag har klippt mej.

Publicerat i Skitsnack | 1 kommentar

Kniv i hjärtat

Ååååh jag e så fuuuul. Ni vet killen jag skrev om i det här blogginlägget? Det har nu visat sej att han inte älskar mej längre och inte vill träffa mej igen. Jag har varit hemma och gråtit så mycket så tårarna tagit slut och jag mår såå jääävla dålig. Fattar inte hur han kunde göra så mot mej, jag som skickade 150 puss-sms om dagen till honom! Tjärlek är evig men inte för mej och mitt smink ser skitfult ut nu! (se bild).

Publicerat i Skitsnack | Lämna en kommentar

FUCK SD

SD är så jävla dumma i huvudet. Ja satt och gjorde en undersökning som jag fick från ett institut som samlar in stattestik. Frågan va Hur skulle du rösta om det vore Riksdagsval idag?. Men kolla haha Alla partier står före det rasistiska främlings-hatarpartiet nazist-SD! Till och med F! som jag röstade på är större än SD hahaha. Så hoppas ingen kryssar på SD och bra att dom lägger SD  längst ner i listan innan ”annat parti” och inte bland alla andra riksdagspartier så dom kommer få färre kryss. HAHA det är bevisat, SD är inte ett rumsrent parti. 😛

Publicerat i Skitsnack | Lämna en kommentar

Kudden

Min kudde är formad som ett hjärta. Jag har asså värsta fina kudden i min säng, den är formad som ett hjärta, jag tycker min hjärtakudde är jättemysig. Min nya kille var på besök förut och jag tog en bild med självutlösaren, alltså bilden till vänster. Ni ser min pojkvän lite men det viktigaste är kudden som ligger i mitten det är min favvokudde som jag fick i julklapp av min pappa förra året. Jag tihihi håller den över min killes snopp och gör lite grejer. Om han sviker mej ska jag döda honom.

Publicerat i Skitsnack | Lämna en kommentar

Tjärleken e evig

Åååååh, jag är tjäääär. Har träffat en skitsnygg kille som jag har knullat med flera gånger. Det hela började några veckor innan nyårsafton, ja det är därför jag inte har skrivit så mycket i min blogg. Killen jag träffade på en fest gick fram till mej och liksom direkt frågade om jag ville ha sex med honom. Det var tjärlek vid första avsugningen! Jag lovar att vara ute mer senare och skriva om denna underbara människa men just nu vill jag bara ligga på hans manliga mage och bara vara tjääääääär! HAHAHAHA ni kan aldrig uppleva den tjäääärrlek jag gör just nu!

Publicerat i Skitsnack | 2 kommentarer

Snuv

Känner mig fulare än en skåpbil full av Mona Sahlin. Jag är rosslig och snuvig, har ont i huvudet (inte p g a min mens som alla mina ”kompisar” säger att dom tror jag har  konstant) och vill ba ligga hemma och vila mig. Men tyvärr, jag måste arbeta hela dagarna, så jag inte ens kan skriva i min blogg varje dag! Ska skära kuken av min chef en vacker dag för han kvinnoförnedrade mej, han tvingade mej (en kvinna) att arbeta. Hej och hopp, lingonsnopp!

Publicerat i Skitsnack | 3 kommentarer

I’m on fire

Jag var på en fest för ett litet tag sen. Jag drack lite tjejdrinkar och skulle dryga ut med lite vatten. När jag skulle böja mig ner och dricka lite vatten från kranen, så började det brinna i håret. Det visade sig att personerna som hade ordnat festen hade ställt fina doftljus i badrummet, precis bredvid kranen. Alltså typ jag hade lagt flera hundra kronor på mitt hår inför den festen och så händer det här! En sak är säker och en sak är klar, det var inte mitt fel att det här hände. Jag ska aldrig mer gå på fest hos dessa dumma personer!

Publicerat i Skitsnack | Lämna en kommentar

Smink

Snygg utan spackel? Knappast! Alla tjejer som liksom säger att dom är snygga utan spackel ba ljuger för dom vet att dom är så fula så inte ens en hel sminkfabrik kan ändra på det. Därför har jag gått in på tuben och kollat på videos hur man sminkar sig och jag fick en massa bra förslag och inspiration må jag säga. Om du tränar lika mycket på att sminka dig som jag så är jag säker på att du kommer landa vilken kille du vill sen. Alla kan sminka sig, det är manligt att göra det! Ha det bra och fan vad SD suger rutten tjurkuk!

Publicerat i Skitsnack | 4 kommentarer